Motorveckan 2012

Ja jag vet att uppdatering inte direkt varit min grej det här året :P 
 

men men denna vecka är det i alla fall en grym vecka med massa barnbus och aktiviteter :D 
började med att vi i fredags hade jättebarnbus hemma hos natalie med sannah och hennes flickor och våra grabbar. Sedan var vi ute och gjorde konsum osäkert med vagnarna och fortsatte sedan till natalie igen där vi åt middag.
Mycket trevlig dag! =)
Lördag tyckte jag och Natalie attd et var dags för lite tyngre grejor så då gick vi ner till gamplatsen och fikade nybakt kladdkaka och drack kaffe tittandes på korvätartävling och grymma lastbilar :D
Kvällen spenderades sedan även den hos Natalie då vi förutom några björkars gröna blad hade full uppsikt över Status Quos spelning på torget och ett väldans ljud vill jag lova =) 
 
Söndag: Långprommis med Natalie, Emanuel, Jonas, Sannah, Bianca och Minja till golfbanan för skoter-dragrace vilket var helt suveränt :D och det tyckte grabbarna med =) 
Allra helst eftersom Natalie hade gjort sä gott fika och mackaronisar denna dag :D 
Senare på kvällen efter massa kaffe och regn så kom ju även hjärtat upp vilket var mycket trevligt. =) 
 
Måndag: Bus med Natalie och Emanuel hade jag rasmus och adde nere i hamn på lekparken och sedan så for vi hem och åt lite fisk a la Linda :) Efter detta tog vi med oss Rasmus på burnout och destruction derby vilket var mäktigt =) Synd bara att saabens huv gick lös så den så gott som döda volvon vann :P 
 
Sen nu då idag så är det så att det ha varit mycket moppar ute på stan och ett himla oväder :P vilket gjorde att det vart kaffe hos Natalie och en superpastasås :P så nu är vi snart på g ut igen med en lite övertrött lilleman och hans skrattande kompis =) 
 
OJ OJ SÅ HÄRLIGT DET ÄR JUST NU!
men men nu ska jag dra va? 
jo jag tar vägen! =) 
 
imorrn blire watercross challenge =) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0