ett år till..

ja så var man ett år äldre men med tanke på att denn dagen missades nästan helt av mig själv så drar jag bort ett år i stället =) men fick då en väldans fin blombukett av min kära familj från Leafbeach å lillasyster <3
å en mp3 av gubben min så jag slipper krångla med telefonen bara för att få ljuv musik i öronen. Då kanske man ha ström i telen trots att man spelat musik på väg till jobbet =)

Puss å kram till er alla! SMS:en jag fick i måndags dem va guldvärda!!

En extra puss till min älskade mor som är min bästa vän i telen :D (ja när vi möts också såklart)



Skänker även en tanke till en person som lämnat oss idag. <3 Vila i frid!

"Minnet lever det kan ej jordas
Det kan ej gömmas bland stoft och grus
Nej, det skall leva i fågelsången
I blomsterdoft och i vindens sus"

Kommentarer
Postat av: Catarina

Vacker dikt. Den har mormor och morfar valt till annonsen. kram <3

2011-10-14 @ 20:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0