liten?

Liten?
Jeg?
Langt ifra
Jeg er akkurat stor nok
Fyller meg selv helt
på langs og på tvers
fra øverst til nederst
Er du større enn deg selv
kanskje?


Hehe en finurlig dikt som jag minns jag läste i en bok som liten. Där den då även fanns översatt på svenska men den låter ju så mycket bättre i sitt orginalutförande =)


Nu så sitter man här och kollar igenom mejlen och platsannonser för att snart krypa till kojs.
Tar ju en stund att varva ner efter att man jobbat, men nu börjar jag bli lite småslö :P
Ska ju på möte imorrn så :)

Pratade  lite med mamma idag :D det var skojigt det. Och om allt vill sig så åker vi till "Leafbeach" en svängom i påsk =)








Kommentarer
Postat av: MALIN

YEEEEEEEES! DET ÄR KLART DET VILL SIG! OJ, JAG BLEV SÅ EXALTERAD SÅ JAG LÄT CAPSEN VARA I!!! Ser fram emot att göra en ny påskkyckling ;) Kramar

2010-03-30 @ 19:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0