"kyckling på Fredag"

Ja ni idag är det fredag och jag hade faktiskt tänkt följa den gamla reklamen från kronfågel och laga kyckling till middag idag. Vad jag sedan hittar på för rätt får jag ta och klura ut men först dagens att göra:

  • Vattenaerobic, kl:12.00
  • en skön promenad i vårvädret :D
sen får det vara nog med uppstyltandet!

Å just ja det var ju faktiskt så att bemanningsenheten ringde mig i morse :D
Tyvärr så var det för den 8e april dem skulle leja in mig men men då vet jag ju iaf att jag har den dagen nästa månad :P

Fick en blomma av Ante häromdagen, vad kan detta vara?

Over and out

Kommentarer
Postat av: Catarina

Primula-kanske :)

2010-03-12 @ 17:52:01
Postat av: Linda

Blev kycklingwook med bulgur :) Och hann med både aerobicen, promenad, kycklingmiddag o jobb =)

2010-03-12 @ 23:34:06
Postat av: Lillasyster

Men jag vill också vara med i familjesnacket här!! :) Jag hade visst råkat missa din kommentar på min blogg så jag har inte hittat hit förrän nu.. :) Kyckling och Linda hör som ihop :) Kul med vattengympa, jag var också och plaskade en stund imorse (om jag nu hade skrivit det här i fredags :P) Kramar

2010-03-22 @ 11:05:34
Postat av: linda

hehe okej :P japp kyckling det e fina fisken det XD

Om du hade skrivit det då ja :D



Kram kram



2010-03-23 @ 14:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0