"Jag ser det mulnar, jag ser det mulnar....."

Å tråkigt väder avlöste då solskenet det kan jag då lungt påstå, men men det finns bara dåliga kläder..!
Jobbat en del i veckan  och ska även beta av några timmar imorrn.
Sen får man ju hoppas man hör något till veckan, som tur är så verkar jag iaf ha sommarvikariat om jag inte får någon tjänst.  *längtar efter ett schema*

Idag så har jag bakat bröd och gått igenom köket lite. Måste klura på hur jag ska flytta om :P
Brödet blev då smarrigt kunde ju inte låta bli att smaka en bit med en ostskiva o kaffe :) 



Å ja glad påsk om jag inte skriver mer innan torsdag!

*U never know*



Kommentarer
Postat av: Catarina

Mm, önskar jag varit hos dig och fått smaka brödet!!!

2010-03-29 @ 09:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0